Gittikleri cafelerin personeli ,sahipleri ile ya da çevredeki başka işletmelerin sahipleri ile ( evli ve yaş olarak büyük ) ne amaçla samimiyet kurup saatlerce boş boş oturuyorlar anlamıyorum. Bu kadar mı boş vakitleri var ya da sosyalleşme anlayışları bu mu anlamıyorum. Yani yaşça büyük evli adamların ne işi var ,herkesin masasına oturan yaşça küçük kadınlarla ,aynı şekilde bu kadınların ne işi var bahsettiğim adamlarla . Gidin yaşça size yakın olan ve BEKAR olan adamları potansiyel erkek olarak seçin. Sosyalleşmenin de bir kalitesi olmalı diye düşünüyorum. Sohbet etmek bile size bir şey katmalı. Saatlerce ne konuşuluyor. Bide bu kadınlar bu cafede 4 kadın personeliz, hiçbirimiz ile samimiyet kurmuyo , ama ortacıdan tut baristamıza ,yatırımcılarımıza kadar hepsiyle samimiyet kurulmuş.