Ne de güzel uyuyodun, ne kadar tatlıydın, ay gibi parlıyodu yüzün, son kez avuçladım yüzünü, son kez bakabildim melek yüzüne, son kez öptüm o sımsıcak yanaklarını, son kez dokunabildim sana. 😔 Çok üzgünüm. Rabbim mekanını cennet eylesin. Nur içinde yat güzel kalpli meleğim. Canım Teyzem 😭