Küçük bir kasabada bembeyaz karlarla kaplı iki ağacın ortasında duruyordu.Dışarıdan bakıldığında bir kafe gibi ama içeri girdiğinde seni sıcacık karşılayan kitaplar doluydu.Şömine karşısında oturup kitap okuyan ve bir yandan kitaplar hakkında tartışan sıcakkanlı insanlar vardı.Bu yer tanıdık geliyordu.Burası Viola Kitabeviydi. Kendinizi hayal gücünüzün içinde bulacağınız,buraya ait hissedeceğiniz ve belkide kendinizi sevmeyi öğreneceğiniz bir yer amaçlı kurulacak grubumuza katılmak isteyen herkesi bekliyoruz!🤗
-Gruba katılmak isteyen herkesin beğenmesi veya yorum atması yeterli olacaktır.🌟