İrem Aydın

İrem Aydın
@Virmaio
Sevdiğim kitaplardan alıntıları daha rahat görebilmek ve kendime ufak notlarla hatırlatabilmek amacım
"Kendimi neşeli hissetme zamanıydı. Ne var ki içime bir ağırlık çökmüştü -bilinmeyen bir arzu, tarifsiz ama yakışıksız bile olmayan bir heves. Belki de canlı olma duygusu kendini göstermekte gecikiyordu."
Sayfa 55 - Can Yayınları·Kitabı okuyor
Reklam
''Erken kalkmıştım, aylaklık ederek var olmaya hazırlanıyordum.'' Kısa ve basit ama yine çok hoşuma gitti.
Sayfa 54 - Can Yayınları·Kitabı okuyor
''Keşke gülüp geçebilseydim bütün bunlara ama içimde derin bir rahatsızlık esiyor. Yüreğimde, beni gafil avlayan bir hastalığın soğukluğunu hissediyorum. Bu saçmalığa baş kaldıramayacak kadar güçsüzüm. İstemeden hangi pencereye, Tanrı'nın hangi sınırına yaklaştım acaba?''
Sayfa 52 - Can Yayınları·Kitabı okuyor
''(...) insanoğlunun gözlerinde korkunç bir şey var: görmezden gelinemeyecek bir bilinç, o bedende bir ruh olduğunu kanıtlayan gizli bir haykırış.'' Bakışlar diyoruz hep zaten. Ruhun gözlere yansıyışı, bakışlar...
Sayfa 51 - Can Yayınları·Kitabı okuyor
''Ruhum, rüzgar değer değmez gökyüzündeki bulutların hemen dağılması gibi, anında aydınlanıverdi.'' O kadar tatlı o kadar hoş geldi ki bana...
Sayfa 50 - Can Yayınları·Kitabı okuyor
Reklam