Noktalı birgül

İmam-ı Rabbani Hazretleri'nin buyurduğu gibi "Şeriatten sorumluluğumuz, tarikatten de ecrimiz var."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Her insan Allah'a dost olabilir mi? Evet her insan için dostluk kapısı açıktır.
Cibril Hadisi'n de şöyle geçiyordu; "Sen Onu görmesen de O seni devamlı olarak görmektedir." Mesele, O'nun bizi gördüğünün farkında olmaktır.
Cüneyd-i Bağdadi hazretleri; "Sahabe döneminde tasavvufun adı yoktu kendisi vardı, bugün ise adı var kendisi yok!" diyor kaç yüz yıl sonra.
Acaba kıyamette Allah'ın huzuruna hangi sıfatla çıkacağız?