Ladikli Ahmet Ağa dermiş ki:
"İstanbul'a her gece öyle günahlar işleniyor ki o günahlar adeta gökyüzünden helak bulutlarını şehrin üstüne çekiyor. Fakat o vakitlerde Allah dostları kalkıp "Estağfurullah" ile hayata başlayınca o bulutlar tekrar geri çekiliyor.
Bazen; "Hocam ne olacağız biz bu yolda?" sorusu soruluyor. Yani her şey zahiri olarak görülüyor ve "Bize hiçbir harikuladelik vaad edilmiyor." denilmek isteniyor.
Cevap: "İyi bir Müslüman olacağız, Allah'ın razı olduğu, Rasulullah (s.a.v) Efendimiz'in sevdiği güzel Müslüman olmaktan, ihsan derecesini yakalanmaktan öteye hiçbir şey düşünmeyeceğiz."