Dinimizin içerisine çok sapıklıklar girmiştir. Nedir o? Hindistan’da çıkan Gulam Ahmed miydi sapık yolun lideri? O, peygamber olduğunu iddia etmişti, biliyor musunuz? Ben onun hayatını okumuştum. Benim bunu anlatmamın sebebi; bakın insanlar nasıl saptırılıyorlar. Onu anlatmak istiyorum. Tam detaylı olarak anlatamam ama siz hayatını araştırırsınız. Gulam Ahmed: “Gençliğimde çok fakir bir insandım. Babamın ölümünden çok etkilendim. Bir gün bir ses işittim” diyor. “O ses bana yol gösterdi ve benden hiç ayrılmadı. Ondan sonra zengin oldum.” Ona gelip telkinde bulunan şeytan veya cindi. Onu
saptırdı, ta ki “ben peygamberim” demeye kadar götürdü. Şimdi Mehdî olarak ortaya çıkan var. Efendim “ben İsa Mesîh’im” diye
ortaya çıkan var. Dikkat edelim. Bizi nefis, şeytan ve şeytanlaşmış insanlar saptırıyor.