sanemsiii

sanemsiii
@Vuslatsu
"Aşka inanmayanlara seni anlattım."
Ne o bana gelebildi..... ne de ben O'na gidebildim🥀
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bekleyen, "Gidenin vazgeçmediği kadar vazgeçermiş ,bir gün herşeyden...."🖤
Yine aylardan kasım ... Sanki sende kaldı, her yarım her nefesim her ânim...
"Özledin mi beni? "diyor. Gülümsüyorum. Posta Kutusundaki Mızıka
Sen beni tesadüfen tanıdın, ben ise seni yanlışlıkla sevdim ...🥀