Kübra

Kübra
@W_kbrd1
Onu kaybettikten sonra bu kadar uzun yaşamayı nasıl becerdin? Kadın çok sevdalandı. Adam da sevdi, belki. Lakin bilirsiniz,okyanus ile göl hiçbir zaman denk değildir. Kadının tükenişi bu yüzden...
+ Ellimde değil olric - Ne efendimiz? + Elleri olric elleri...
Alıntı
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
'Bir katilden daha cani insanlar gördüm. Umudumuzu öldürenleri gördüm...'
1000k
"Madem gidecektin , ne halt etmeye geldin?"
"Yine yırtık cebime koymuşum umudu..."
~Nâzım Hikmet
"Ve kadın... Işığıyla, neşesiyle, kahkahasıyla başınızı döndürebiliyorsa... Gözleri gözlerinizi okuyorsa... Sevincinizi, hüznünüzü paylaşabiliyorsa... İşte "O Kadın" sizin şarabınızdır..."
1000k