VǾĎЌÁĹĺ GÉĆÉĹÉŔ

VǾĎЌÁĹĺ GÉĆÉĹÉŔ
@WaddafucK
Biraz sev üstü kalır olmadı ne dersin?? süpırmanyah> manyah falan ama seviyoz işte zuzaylı ırıspı shs :3
O da olur inş
Lise bişi bişi
İstanbul bebesiyem
Napcan ameke, 31 Temmuz 2003
2 okur puanı
Ağustos 2021 tarihinde katıldı
Ben köleyim sen bir prensessin öyle mi?! Hhağh😂
İnsan ve Duygular
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yağmur sonrası güneşim ben... 💜☔
Iııı ben kim miyim? Belan belki😏
Unuttum seni, belki de beynimin kenarında bi kırıntıdan farksızsın:P
Şöyle içimi dökmek isterim ama kim toplar ki mk🙄