Watermelon`

Watermelon`
@Wateumelonsugah
Viva la vida - !!
Ya telefonum dandik bisi cikti ekrani hasar almis yt den ciktiktan sonra bi uygulamaya giriyorum hala kenarda begeni paylas gibi butonlarin izi duruo zavalli ekranim 😞🥀
Watermelon`
COCUK KENDI MALINI BILIO CUNKU
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ya telefonum dandik bisi cikti ekrani hasar almis yt den ciktiktan sonra bi uygulamaya giriyorum hala kenarda begeni paylas gibi butonlarin izi duruo zavalli ekranim 😞🥀
Watermelon`
Ben de diyorum abim neden diger telefon yerine bana bu telefonu verdi diye
Herkes Türkçe'ye aşırı zor demiş ama benim için çözdüğüm denemelere oranla ortalama bi türkçeydi ve hiç bu kadar fazla emin olarak işaretlediğimi hatırlamıyorum bide dil bilgisi zorlayıcı degildi galiba ben hepsini yanlıs çözdüm noluyo ya
Watermelon` isimli okura yanıt verildi
Watermelon`
Aether bnm de LGS oyle bisi
Herkes Türkçe'ye aşırı zor demiş ama benim için çözdüğüm denemelere oranla ortalama bi türkçeydi ve hiç bu kadar fazla emin olarak işaretlediğimi hatırlamıyorum bide dil bilgisi zorlayıcı degildi galiba ben hepsini yanlıs çözdüm noluyo ya
Watermelon`
ABLA YKS NASI GECTI