Ya telefonum dandik bisi cikti ekrani hasar almis yt den ciktiktan sonra bi uygulamaya giriyorum hala kenarda begeni paylas gibi butonlarin izi duruo zavalli ekranim 😞🥀
Ya telefonum dandik bisi cikti ekrani hasar almis yt den ciktiktan sonra bi uygulamaya giriyorum hala kenarda begeni paylas gibi butonlarin izi duruo zavalli ekranim 😞🥀
Herkes Türkçe'ye aşırı zor demiş ama benim için çözdüğüm denemelere oranla ortalama bi türkçeydi ve hiç bu kadar fazla emin olarak işaretlediğimi hatırlamıyorum bide dil bilgisi zorlayıcı degildi galiba ben hepsini yanlıs çözdüm noluyo ya
Herkes Türkçe'ye aşırı zor demiş ama benim için çözdüğüm denemelere oranla ortalama bi türkçeydi ve hiç bu kadar fazla emin olarak işaretlediğimi hatırlamıyorum bide dil bilgisi zorlayıcı degildi galiba ben hepsini yanlıs çözdüm noluyo ya