Eda

Eda
@Wda_
Kırgın ama kendine’
“Söylemek istediğin çok şey vardır ancak kelimelerin yasak ve mühürlüdür.“Beni bırakma.“ Çoktan gitmiş birinin kulağına ulaşmaz ki bu sessiz isyan.
Alıntı
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
“ Sürekli zamansızca birbirimizden gidiyorduk ama unuttuğumuz bir şey vardı; ölüm, vedaları beklemezdi. “
Alıntı
“Bana sessizliğin sesini sorsalardı hiç şüphesiz yokluğunda hissettiğim uğultulu boşluk derdim. “
Alıntı
- “Gitme! Gidersen unuturum. “ - “ Unutursan, hatırlarım.”
Alıntı
Hiçbir şey yapamıyorum artık, ne uyku uyuyorum ne uykudan uyanabiliyorum. Yavaş yavaş eksiliyor gibiyim bilmiyorum.
Duygu ve Düşünce