Veli Kc

Mutluluk bu kadar kolay diyelim mi?
Alıntıları yazıları beğenirken şöyle yapalım sonuna kadar hızlıca beğenip hepsini sonrasında okuyarak yukarı doğru çıkalım ne hissediceksiniz 😂
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Görmek istediğiniz tarafı görüyorsunuz hissetmek diye bir şey var bunu örtemessiniz ki 🤫
Hala anlamıyorum:(
6 ay uyumayı ayılara nasıl kaptırdık.... 😭😭😭😭
Uzun zamandır kimseyi sevemiyorum, mesajlaşıp mutlu olduğum birisi yok. Her sabah uyandığımda 'acaba uyanmış mıdır ki' diye düşünüp ilk mesajı ondan beklediğim birisi isterdim, konuşmaktan sıkılmayacağım, her dakika konuşmayı isteyeceğim ve onunda benim için aynı şeyleri hissetmesini isterdim. Tartıştığımız zaman moralim bozulsun isterdim, ne kadar değerli olduğunu kaybetmeden anlayabilmek mümkün olurdu çünkü. Yüz yüze geldiğimizde diğer tüm yüzlere yabancı kılacak birisi isterdim, en güzel müziği sadece o konuştuğu zaman dinlemek, kulağa çok hoş geliyor değil mi? Etrafımda güzel, mutlu bir ilişki yaşayanlar görüyorum çoğu zaman. Yani nasıl desem, insan 'ben ne zaman böyle şeyler yaşayacağım' demeden edemiyor. Aslında bazen de çok saçma geliyor; şükretmemiz gereken bir çok şey varken, bu tür boş şeylere isyan etmek. Çocukluk ettiğimi düşünüyorum, bir çok çocuk, çocukluğunu dahi yaşayamazken. Öyle işte.