Veli Kc

Uzun zamandır kimseyi sevemiyorum, mesajlaşıp mutlu olduğum birisi yok. Her sabah uyandığımda 'acaba uyanmış mıdır ki' diye düşünüp ilk mesajı ondan beklediğim birisi isterdim, konuşmaktan sıkılmayacağım, her dakika konuşmayı isteyeceğim ve onunda benim için aynı şeyleri hissetmesini isterdim. Tartıştığımız zaman moralim bozulsun isterdim, ne kadar değerli olduğunu kaybetmeden anlayabilmek mümkün olurdu çünkü. Yüz yüze geldiğimizde diğer tüm yüzlere yabancı kılacak birisi isterdim, en güzel müziği sadece o konuştuğu zaman dinlemek, kulağa çok hoş geliyor değil mi? Etrafımda güzel, mutlu bir ilişki yaşayanlar görüyorum çoğu zaman. Yani nasıl desem, insan 'ben ne zaman böyle şeyler yaşayacağım' demeden edemiyor. Aslında bazen de çok saçma geliyor; şükretmemiz gereken bir çok şey varken, bu tür boş şeylere isyan etmek. Çocukluk ettiğimi düşünüyorum, bir çok çocuk, çocukluğunu dahi yaşayamazken. Öyle işte.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Biraz daha güzel olmayı denemeli insan. Biraz daha nazik olmayı, kırılmamayı değil de, kırmamayı öğrenmeli. Sevilmekten öte, güzel sevmeyi bilmeli. İncelikler yapmalı, hoş görmeye çalışmalı. Güzel olduğuna inandığında, o vakit güzellikler gelecektir. Sabır da bir duadır.”
Belki de sevdiğiniz insanları düşünmektesiniz; ama daha derinlere inin... Sonunda, sevdiğinizin onlar olmadığını göreceksiniz. Siz, bu sevginin içinizde yarattığı duyguları seviyorsunuz. Siz arzuyu seviyorsunuz, arzu edilen şeyi değil...
İstediğim bu sadece
Öpüşecek birini aramadım benim için ölsün de demedim Hani biraz sevse üstünü ben tamamlarım.
''Olmamasına razıyım. Oluyormuş gibi olmasın yeter.'' Franz Kafka