Doğukan

Doğukan
@Wertesay
Kürşad ölmüş, fakat attan düşmemişti. Ölmüş, fakat yenilmemişti...
Her bir insanın hikâyesi, bizi kendi başımızdan geçen olaylar kadar ilgilendirirdi. Yeter ki kendi gerçekliği içinde kavransın. Her hikâye, sonuçta insan varoluşunun bir hikâyesi değil miydi? Ve akıp giden hayatın?
Sayfa 217·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam
"Senden çalınabilen bilgi, senin bilgin değildir"
Sayfa 203·Kitabı okudu
Alıntı
İnsan çok yakından bakınca bir şey görmez.
Sayfa 202·Kitabı okudu
Alıntı
"İstanbul'u sevmezse gönül, aşkı ne anlar?"
Sayfa 175·Kitabı okudu
Alıntı
Toplum olarak, sessiz bir sözleşmeyle susma kararı alınmış, yaşananlar genç kuşaklara aktarılmamıştı. Bu iyi miydi, kötü müydü bilemiyorum. Hiç kimseye düşman olmadan yetiştirilmiştik. Bu işin iyi tarafıydı ama bir de geçmişimiz konusundaki korkunç cehaletimiz vardı.
Sayfa 153·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam