Sanıyorum bazı şeyleri kendimize saklamamız gerekiyor, bir binanın çatısından çiçek bahçesine nasıl geldim bilmeseniz de olur. Hatta bilmeseniz daha iyi olur...
Derdini anlatan birine ‘haline şükret, bak senden daha kötü olanlar var’ diyorsanız artık demeyin, berbat bir teselli çünkü. Kişinin acısını yok sayma var. Bu yüzden insanlar yalnızlaşıyor, dertlerini artık anlatmaz hale geliyorlar.