Veteriner.

Veteriner.
@Weteriner
Hayvan doktoru.
İstanbul
Bosna-Hersek
22 okur puanı
Kasım 2020 tarihinde katıldı
Sanıyorum bazı şeyleri kendimize saklamamız gerekiyor, bir binanın çatısından çiçek bahçesine nasıl geldim bilmeseniz de olur. Hatta bilmeseniz daha iyi olur...
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
eve giden yolu uzatıyorum cünkü kendime kapı acacak cesareti hicbir zaman bulamıyorum..
Edebiyat
günaydın bazen uyanmak icin sabah olmasına gerek yoktur..
Edebiyat
Derdini anlatan birine ‘haline şükret, bak senden daha kötü olanlar var’ diyorsanız artık demeyin, berbat bir teselli çünkü. Kişinin acısını yok sayma var. Bu yüzden insanlar yalnızlaşıyor, dertlerini artık anlatmaz hale geliyorlar.
Edebiyat
“çünkü gülmeyi övünç gibi yayarız çoğu zaman çoğu zaman kendimizden bile saklanarak ağlarız.”
Edebiyat