Şimdi arkadaşlar şuna bir açıklık getireyim
Bunu daha önce de yazmıştım
Buraya duygularım hislerimi paylaşıyorum diye leş kargası gibi üşüşüyorsunuz
Bu sözüm herkese değil ama o niyetle yazan kişilere yazmayın terbiyesizlik yapmayın
Şimdi arkadaşlar şuna bir açıklık getireyim
Bunu daha önce de yazmıştım
Buraya duygularım hislerimi paylaşıyorum diye leş kargası gibi üşüşüyorsunuz
Bu sözüm herkese değil ama o niyetle yazan kişilere yazmayın terbiyesizlik yapmayın
Şimdi arkadaşlar şuna bir açıklık getireyim
Bunu daha önce de yazmıştım
Buraya duygularım hislerimi paylaşıyorum diye leş kargası gibi üşüşüyorsunuz
Bu sözüm herkese değil ama o niyetle yazan kişilere yazmayın terbiyesizlik yapmayın
Şimdi arkadaşlar şuna bir açıklık getireyim
Bunu daha önce de yazmıştım
Buraya duygularım hislerimi paylaşıyorum diye leş kargası gibi üşüşüyorsunuz
Bu sözüm herkese değil ama o niyetle yazan kişilere yazmayın terbiyesizlik yapmayın