Uçurumun kenarında kalbim
Ya sımsıkı tut ,ya da sal yüreğimi
Açılalım mavi denizlere
Issız adalara..
El değmemiş ormanlara..
Kokusunu içimize çekelim
Aşkın sevginin şefkatin
Bizi deli eden o şehvetin.....
Korkularım var benim
Ya kapılırsam ya tutulursam ..
Hayal kırıklığına ugrarsam
O zaman nasıl toparlarım kendimi
Nasıl kalkarım düştüğüm yerden
Korkuyorum anlıyor musun
Hem sevmekten hem sevilmekten...
Ziyan olmasın hayallerimiz
Tükenmesin umutlarımız
Gerçekle işim yok benim
Elini tutmasam gözüne bakmasam da
Kalbinden tutarım hislerine bakarım
Seninle bu hayatı dolu dizgin yaşarım......
Bir şiir olsaydın..
Seni her gün hece hece harf harf okurdum
Hafızama kazıyıp oradan asla çıkarmazdım
Kalbimin hücresine kilitleyip...
Nefesini içimde hissederdim
Her gece seni düşleyip
Tenin de yanmak isterdim.....
Seninle hayallerde buluşmak..
El ele yürüyüp,koşmak
Beraber şarkı söyleyip bakışmak
Bir kamp ateşi yakıp
Başımız dönene kadar dans etmek.
Çimlere uzanıp yıldızları seyretmek ..
Çok güzel seninle hayallerde buluşmak....