" Gerçekten aşıksan evliliğin getireceği zorluklara da göğüs gerebilirsin bence. Her şeyi paylaşmak değil mi evliliğin şartı? Sadece iyi şeyleri de değil... korkuları, hastalıkları paylaşmak... sahici bir yaşam böyle değil mi? Aşk sadece mutluluktan ibaret değil. Huzursuzluk, mutsuzluk da bir parçası. Bu haliyle aşk, evlilikten pek farklı değil bence. Aşıksan evlenmek doğal bir sonuç gibi. Yoksa aşk dediğin geçici bir çekimden ibaret olurdu. "
" Sanırım onu seviyorum, baba. "
" Ah, tatlım. Onu sevmen sorun değil. "
" Beni sevmese bile mi? "
" Aşkın sorunu budur. Gerçek olması için karşılık bulmana gerek yoktur. "