"Her şeyle savaşamazsın. Her konuda en iyisini yapamazsın. Her zaman mantıklı davranmak mümkün değildir. Bazen akışına bırakmak gerekir. Bazen savaşmak yerine, yenilmek gerekir, huzurlu olabilmek için."
🍀
"Elbette seni inciteceğim.
Elbette beni inciteceksin.
Elbette birbirimizi inciteceğiz
ama bu varoluşun mutlak koşuludur.
Bahar olmak,
kışın riskini kabul etmek demektir.
Var olmak,
var olmama riskini kabul etmektir."
*Antoine de Saint-Exupéry