y.

y.
@Williamfakespearee
Ve ben her şeyi Rabbime bıraktım
valla ne ben bir yere gidiyorum ne de misafir geliyo
“Evet ama keklerin kötü bir alışkanlığı vardır, sen özellikle güzel olmalarını istediğinde bilerek olmazlar,”
Reklam
Eğer sen de beni, benim seni sevdiğim kadar seviyorsan Ölüm dışında bizi hiçbir şey ayıramaz.
Tüm büyük olaylar, aslında pek çok küçük olayın birleşiminden meydana gelir
Tüm hayatım, gömülmüş umutlarla dolu mezarlık.’
Uykudayken bir süreliğine bunu unutmak ve ertesi sabah uyanıp yeniden her şeyi hatırlamak çok korkunç. İnsanlar böyle şeylere alışabiliyor mu, Susan?
Reklam