kitap gerçekten iğrenç. Beyza alkoç nasıl böyle bir kitap yazmış olur. nefes le Enes ayrı ayrı eşlerini aldatıyorlar. ayrıca tüm bunlar olurken ikisinin de eşinin bunlardan haberi olmuyo. nefes utanmadan gizleyelim diyor. murat zavallının aldatıldığından haberi bile yok. Enes çıkıp Murat'ın önünde nefesi öpünce de nefes rezil ettin beni diye kızıyo. bacımmm! gizli gizli Murat'ı aldatınca iyi de murat bunları öğrenince mı rezil oluyorsun. ikisi de nerdeyse ilişki yaşayacaklar Enes hala eşinden boşanmayı düşünmüyor paşam. Enes eşini nefesle aldatırken sorun yok eşi ona sarılınca itici geliyo beyefendiye. pardon da o senin eşin normal olan bu değil mi zaten. yazar Enesle Nefesin yakınlaşmalarını normalmiş gibi lanse ederken nikahlı eşleriyle olan yakınlaşmaları cringe olarak gösteriyo. Ayrıca Murat'a çok üzüldüm. nefesi seviyo diye Enes ve nefes adamı aşağılayıcı bir tavır takınıyorlar. adamın eşini sevmesi kadar olağan bir şey yok ki. kitap beni cringe komasına soktu.neyse sonunda nefesle murat boşanıyor boşanmasına ama nefesin yüzü bile kızarmıyor ya sen adamı aldattın aldattın biraz pişman ol hani adama haksızlık yaptığın için üzül. ama yok murat önünde sinir krizi geçirirken hanımefendi umursamadığını iyice belli ediyor. cidden yüzsüzlüğün dibi.Enes'in babası şu kızla işini bitirip gel diyo nefes adam ne kadar da sinirli diye düşünüyor. ne alaka adam Ceyda nın aldatıldığını öğrenmiş verdiği tepki gayet normal değil mi.giriş kısmında bu hikayeyi gülmekten okuyamayacaksınız diyor ama kitap çok sıkıcıydı.bir aşk hikayesi değil de daha çok aldatma fiyaskosunu andırıyordu