y.

y.
@Williamfakespearee
Ve ben her şeyi Rabbime bıraktım
inanılmaz cringe
Puan vermedi·384 syf.··
2026 62. kitabı
kitap gerçekten iğrenç. Beyza alkoç nasıl böyle bir kitap yazmış olur. nefes le Enes ayrı ayrı eşlerini aldatıyorlar. ayrıca tüm bunlar olurken ikisinin de eşinin bunlardan haberi olmuyo. nefes utanmadan gizleyelim diyor. murat zavallının aldatıldığından haberi bile yok. Enes çıkıp Murat'ın önünde nefesi öpünce de nefes rezil ettin beni diye kızıyo. bacımmm! gizli gizli Murat'ı aldatınca iyi de murat bunları öğrenince mı rezil oluyorsun. ikisi de nerdeyse ilişki yaşayacaklar Enes hala eşinden boşanmayı düşünmüyor paşam. Enes eşini nefesle aldatırken sorun yok eşi ona sarılınca itici geliyo beyefendiye. pardon da o senin eşin normal olan bu değil mi zaten. yazar Enesle Nefesin yakınlaşmalarını normalmiş gibi lanse ederken nikahlı eşleriyle olan yakınlaşmaları cringe olarak gösteriyo. Ayrıca Murat'a çok üzüldüm. nefesi seviyo diye Enes ve nefes adamı aşağılayıcı bir tavır takınıyorlar. adamın eşini sevmesi kadar olağan bir şey yok ki. kitap beni cringe komasına soktu.neyse sonunda nefesle murat boşanıyor boşanmasına ama nefesin yüzü bile kızarmıyor ya sen adamı aldattın aldattın biraz pişman ol hani adama haksızlık yaptığın için üzül. ama yok murat önünde sinir krizi geçirirken hanımefendi umursamadığını iyice belli ediyor. cidden yüzsüzlüğün dibi.Enes'in babası şu kızla işini bitirip gel diyo nefes adam ne kadar da sinirli diye düşünüyor. ne alaka adam Ceyda nın aldatıldığını öğrenmiş verdiği tepki gayet normal değil mi.giriş kısmında bu hikayeyi gülmekten okuyamayacaksınız diyor ama kitap çok sıkıcıydı.bir aşk hikayesi değil de daha çok aldatma fiyaskosunu andırıyordu
AsansörBeyza Alkoç · İndigo Kitap · 20177,7bin okunma
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Okurken gözlerim kanadı çığlık çığlığa bağırmak istiyorum.
Puan vermedi·416 syf.··
2026 56. kitabı
Yazarı olan selin Solaris Instagram'dan takip ettiğim ve sevdiğim bir yazarken kitabı beni hayal kırıklığına uğrattı. kitaba başlamadan önce çok seveceğimi düşünürken yazarın okuduğum ilk kitabı olması sebebiyle anlatım tarzının bana hiç de uygun olmadığını bu eserle anladım. kitabın başlarında yazar karakterleri tanıtmış kitap ilerledikçe karakterleri karıştırdım çünkü bidaha olay akışında karakterleri tanıtma gereği duymamış yazar. karakter betimlemeleri çok yetersiz. yazar özlü bir anlatım amaçlarken karman çorman cümleler kurmuş. özlü sözler yazayım derken karmaşık anlamsız paragraflar yazmış gerçekten kitap benim için tam bir hayal kırıklığıydı. okurken yazarın ne anlatmak istediğini anlamakta güçlük çektim. Birçok cümlede ne demek istedi diye düşünüp durdum. kopuk kopuk kelimeler ve anlamsız cümleler. fazla amatör bir kitap. tek güzel yanı kitabın konusu olay örgüsü. yazarın hayal gücünü iyi kullandığı belli oluyor.karşılıklı diyaloglarda konuşmanın kime ait olduğu anlaşılmıyor. konuşan kim belli değil. ayrıca kitap hiç akıcı değil. yazar kendine özgü benzetmeler yapmış ama bunlar anlamsız kelime grupları olmaktan ileri gidememiş. olayları anlatımı yetersiz. mekan betimlemeleri eksik. okudukça sinir katsayım git gide arttı. kitabı okurken bilmediğim bir dilde kitap okuyormuşum gibi hissettim. çünkü çarpık cümleleri okurken anlamakta zorlandım.
Fantom Etkisi - Doğa DönüyorSelin Solaris · Artemis Yayınları · 2024466 okunma