WindyOrbits

WindyOrbits
@WindyOrbits06
susmuşsun, dinlememişler. anlatmamış mısın yoksa onlar mı istememişler?
Ama unutmayın, yara hep iyileşir. En kötüsü bile. Fakat izi hep kalır. Ailem en büyük yara izimdi.
Sayfa 195·Kitabı okudu
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Yara zamanla iyileşir, izi hep kalırmış. Acısını da hiç unutmazmışsın.
Sayfa 181·Kitabı okudu
"Peki, neden bana annemin günlüğünü vermedin?" "Aradığın şey orada değil." "Ne arıyormuşum Bronz?" "Sevgi."
Sayfa 161·Kitabı okudu
Onu bir daha göreceğimi sanmıyorum. O evli, ben evsiz bu saatten sonra." O evli, ben evsiz.
Sayfa 142·Kitabı okudu
Gidene mi zor yoksa kalana mı? Girmek cesaret istermiş. Deliler gibi severken gidebilmek, cesur yüreklerin işiymiş. Yüreğinden bir parça bırakır, öyle gidermiş. Aklı hep kalırmış. Kalan ise gidenin bıraktığı o parçayı hiçbir yere konduramazmış. Elinde kalan yarım aşkla, sevse gitmez dermiş. Vedalar en çok sevene zordur.
Sayfa 139·Kitabı okudu