WindyOrbits

WindyOrbits
@WindyOrbits06
susmuşsun, dinlememişler. anlatmamış mısın yoksa onlar mı istememişler?
"Boşa değil, durma gökyüzüne bakalım haykırışları, " "Zira gökyüzüne bakmayanların kalbi daha çabuk kirlenir."
Sayfa 155·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Üşürken içimi sevgi ısıtmadı benim, hep çay ya da kahve içtim. Büyüdüm, büyüdüm... Büyürken sıcak şeylerle ısınamadığım kışlar geçirdim. Odamın kapısı bir gece yarısı çocuk masallarına hiç açılmadı. Bu yüzdendir belki de, yatağımın altındaki canavarlar her gece kafamda cirit atardı.
Sayfa 135·Kitabı okudu
Her şeyim vardı. Her şeyim... Aynı zamanda hiçbir şey sahip değildim.
Sayfa 131·Kitabı okudu
Gidiyor. Hem de yanında kalarak.
Sayfa 102·Kitabı okudu
Herkes kapıyı çarpıp gitmek istedi. Bir gece uyumak ama sabahında uyanmamak, denize atlamak ama yüzeye çıkmamak, gazı açmak ve üstünü örtüp gözlerini son kez kapatmak...Herkes, hayatında bir kez olsun, çantasını toplayıp çekip gitmek istedi, ama kimsenin cesareti yok; çünkü bir kez mutluluğu tadarsan, bunun geri dönüşü olmadığını bilirsin. Bu yüzden herkes kalıyor; çünkü herkes daha fazlasını istiyor.
Sayfa 57·Kitabı okudu