WindyOrbits

WindyOrbits
@WindyOrbits06
susmuşsun, dinlememişler. anlatmamış mısın yoksa onlar mı istememişler?
Ama günah çıkarmak neye yarar, Pişman olmaz, yaptığından dönmezse insan?
Sayfa 96·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Madem bu dünya bile yok olacak bir gün Sevginin bitmesine insan neden üzülsün?
Sayfa 85·Kitabı okudu
Kadınlar ne kadar severse o kadar korkar. Sevgileri de kuşkuları da varsa aşırı var. Yoksa hiç yoktur.
Sayfa 84·Kitabı okudu
Buzlar kadar el değmedik, karlar gibi temiz de olsan çamur atılmaktan kurtulamayacaksın.
Sayfa 74·Kitabı okudu
Zaten dünya ne iyidir ne kötü, düşüncenize bağlıdır iyilik kötülük. Bana göre dünya zindan.
Sayfa 54·Kitabı okudu