WindyOrbits

WindyOrbits
@WindyOrbits06
susmuşsun, dinlememişler. anlatmamış mısın yoksa onlar mı istememişler?
Ölürüz diye mi üzülüyoruz? Ne ettik, ne gördük şu fani dünyada Kötülükten gayri?
Sayfa 103·Kitabı okudu
Reklam
Bir yer var, biliyorum; Her şeyi söylemek mümkün; Epice yaklaşmışım, duyuyorum; Anlayamıyorum.
Sayfa 60·Kitabı okudu
Ağlasam sesimi duyar mısınız, Mısralarımda; Dokunabilir misiniz, Gözyaşlarıma, ellerinizle?
Sayfa 60·Kitabı okudu
Davet Bekliyorum Öyle bir havada gel ki, Vazgeçmek mümkün olmasın.
Sayfa 53·Kitabı okudu
Yollar ne kadar güzel olsa, Gece ne kadar serin olsa, Beden yorulur, Baş ağrısı yorulmaz.
Sayfa 51·Kitabı okudu
Reklam