Kişi, bir başkasına bir şeyler söylemek istediğinde telefonunu kaldırıp konuşabilir ve arzu ettiği iletişimi bitirdikten sonra ahizeyi yerine koyar. Gençler istisna olmak üzere, kimse karşısındakiyle zevk için telefonu açıp konuşmaz. Telefonun iletişim kurmanın en iyi yolu olmadığına inanırlarsa insanlara mektup yazar ya da onları ziyarete giderler."
"Bu kurumlar müşterilerine, ruh hastalarının, yaşlı ya da kimsesizlerin düşkünlük psikolojisini aşılamakta ve hapishane müdürleri için gelir sağlayan hapishaneler gibi bütün mesleklerin varoluşu için mantıksal bir neden ortaya koymaya çalışmaktadır."