" -Beni sevmiyorsun demek, Kerim.
- Sevmez olur muyum?
- Çok mu?
- Çok değil...
- Niye çok değil?
- Ne bileyim. Çok değil işte. Çok seversem çok derim, ama daha öyle çok sevdiğim yok seni."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
" - Yaşlı bir erkeği sevebilir miydin, Anuşka?
- Yaşlı ne demek?
- Otuz beş, kırk.
- Sevebilirdim. Daha yaşlısını da.
- Sahi mi söylüyorsun?
- Sahi.
- Anormal.
- Neden? Bak, yaşlı bir kadının genç bir erkeği sevmesi sahiden de anormal, belki de değil. Sevmenin normalle, anormalle ilgisi var mı?"
"Senin anan ana değil, tabiat kuvveti. Ama deniz gibi, yel gibi, ateş gibi, öyle koskocaman, öyle gözle görülür şeylerden değil, atom gibi minnacık, ama her şeyin aslı esası."