Deneyimlerime göre iki çeşit kadın var: bütün hayatını annesine benzememeye çalışarak geçirenler ile tek arzusu annesi gibi olmak olanlar. Fakat genellikle iki taraf da umduğunu bulamaz.. bir taraf dönüşmek istemediği kadının bir kopyası olurken diğer taraf ne kadar uğraşırsa ugraşsın olmak istediği kadın gibi olamaz.
Uzun süredir beraber olan her çift gibi birbirimize düzenli olarak " seni seviyorum" derdik. Anlamını neden yada ne zaman yitirmeye başladığını bilmiyorum ama bir noktada bu iki küçük kelime iki küçük yalana dönüştü.