Evet... Bir baharı hak ediyorum. Çünkü içimden geçenleri susturmadım, kimseye yaranmak için kendimden ödün vermedim. Kırıldım, düştüm ama kendim olmaktan hiç vazgeçmedim.
Ve şimdi borcum yok... Ne geçmişe, ne kimseye. Sadece kendime, yeniden gülümsemeye borçluyum.