Sema Nur

Sema Nur
@Withsem_
Olaf eriyorsun.. anitsayac.com
İnsanı insandan başka bir şey yoruyorsa söyleyin ? Yokuş çıkarken ağrıyan dizler beş dk oturmayla geçiyor. Ama iki kelam edip can yakan insanların göğüsteki ağrısı bazen ömür boyu oturmayla bile geçmiyor.insanı insandan başka bir şey yormaz.Aslında dünya da insanın insandan başka imtihanı da olamaz.. Yormayalım birbirimizi.. Çok sarmaş dolaş olmayalım..Bir kitap ,bir çay ,bir rota hatta rotasız olmak bile yetiyor İnanın. İnsanın yaşı ne olursa olsun zihni yaşlanınca genci yaşlısı farketmiyor anlayın işte.. Neyi nasıl istiyorsanız haddi aşmıyorsa yapın.. Herkes yürürken sen koşmak istiyorsan koş! Herkes Mutluyken ağlamak istiyorsan ağla. Herkes düz giderken sen ters git. O ne der bu ne der demeyi bırakın artık. Kukla değilsiniz.Bu hayat sizin ve bir daha geçerli olmayacak... “keşke” dememek için. Allah “hem dünyayı hem ahireti güzelleştirin” diyor. İki cihanda da mutlu olmak zor değil.Ahirette insan insana yük olmaz,İnsan insanı kırmaz belki ama burası dünya, burda Rüzgar bile menfaati için serinletiyor.Güneş bile kendi için ısıtıyor bizi.🌿🍃 Anılarımızla heyecanlarımızla, istek ve arzularımızla sevdiklerimiz ve asla kıyamadıklarınızla ve bulunduğunuz çağla beraber biz de silineceğiz bu dünyadan. Kendime not; bir şeyler yapmak için birilerine ihtiyacım Yok. En sevdiğim tatlıyı yemek için ya da sevdiğim bir cafeda çay içmek için.. Tüm bunlar için bir de yanımda duracak insan telaşına mı gireyim yani? Hem de az verilen ve her saniyesi silinen dünya için .💐 <Hayırlı akşamlarınız olsun >
Hamide isimli okura yanıt verildi
Sema Nur
Teşekkür ederim 🙏🏻 ne mutlu bana 😊
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sınava 18 gün kalmış...Yanıbaşımda duran 1K kitap çözülmeyi bekliyor...Ve hâlâ deneme kitabı alıyor oluşum...kitaplara mı yansam kendime mi acısam bilemedim.🤷‍♀️ (sakin olun hepsini 18 günde çözemem 😂)
cold* isimli okura yanıt verildi
Sema Nur
Sağ ol kuzum sen de iyi çözmüşsün maşallah helal 😁 darısı başıma 😅
Sınava 18 gün kalmış...Yanıbaşımda duran 1K kitap çözülmeyi bekliyor...Ve hâlâ deneme kitabı alıyor oluşum...kitaplara mı yansam kendime mi acısam bilemedim.🤷‍♀️ (sakin olun hepsini 18 günde çözemem 😂)
cold* isimli okura yanıt verildi
Sema Nur
Yaniiğ hiç uyumazsam belkiii 😅🙃😂
Sınava 18 gün kalmış...Yanıbaşımda duran 1K kitap çözülmeyi bekliyor...Ve hâlâ deneme kitabı alıyor oluşum...kitaplara mı yansam kendime mi acısam bilemedim.🤷‍♀️ (sakin olun hepsini 18 günde çözemem 😂)
cold* isimli okura yanıt verildi
Sema Nur
Teşekkür ederim umarım 😊
Sınava 18 gün kalmış...Yanıbaşımda duran 1K kitap çözülmeyi bekliyor...Ve hâlâ deneme kitabı alıyor oluşum...kitaplara mı yansam kendime mi acısam bilemedim.🤷‍♀️ (sakin olun hepsini 18 günde çözemem 😂)
Elif isimli okura yanıt verildi
Sema Nur
Allah razı olsun 🙏🏻😘