Sema Nur

Sema Nur
@Withsem_
Olaf eriyorsun.. anitsayac.com
Bir saniye sonramızın garantisi yokken, neden geçmişe takılıyoruz, neden gelecek endişesi ve kaygısı taşıyoruz?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İçinizde sevgi ve saygı varsa onu sesinize taşıyın. Sizi duymaya ihtiyacı olan birileri muhakkak vardır
Ya bir yol bulacağız ya bir yol açacağız!
İyi ki doğduk o zaman 🐣