İlklerde basit bir aşk hikayesi olduğuna inanmıştım ama gidgide savaşın gerçekleriyle yüzyüze kaldım. Savaşın olduğu bir dönemde bile insanların sanki savaş yokmuş gibi günlük hayatlarından bahsetmesi ve bir aşk'a koşması o kadar etkileyici ki okurken beni çok düşündürdü sonuç olarak savaş olsa bile insanlar yaşamlarına devam edebilmesi gerektir bu bir gerçektir.