Yanıma aldım kendimi
Ve yürüdüm ince çizgisinde yolumun
Ortalıkta görünen herkesin adı yabancı
Herkes kendi maskesiyle dolaşır oldu yanıbaşımda
Tanımaz oldum yüzleri ve keşkelerle avunur oldum
Düşlerimde gördüğüm yüzüm benim mi? düşünür oldum
Onca maske gözümün içine bakıyor sorgularcasına
Ve burası hep yabancı, hep yalancı doldu
Çıkmak istiyorum artık dışarı
Bırakın, gideyim kendimi alıp...