Hiç yıkanmamış sokaklara
Hiç yaşanmamış yalanlara
Dünya diye düştüm
Hiç kanılmamış yalanlara
Hiç okunmamış kitaplara
Düştüm,
Karşılıksız gülümsemelerin cehennemine
Sevgisiz kalmaların, hakkını olmayanın almaların dünyasına
Düştüm
İçimde bi'kaç anı kaldı
Ateş gibiydim, kime değdiysem canı yandı
Hatırladığım hadiselerin kaçı gerçek, kaçı yanlı?
Kaçında ben hatalıydım kim bilir?
Kurusu yandı, yaşı yandı
Herkesle barışmak istiyorum
Ne yaşadıysam acı tatlı
Bağrışları, kavgaları
Kaldırmıyor başım artık benim
Geleceğimle ilgili büyük bir karar aldım demin
Çünkü artık herkes yaram, hiç kimse yarabandım değil...