ismim etrafında gürültü koparıp ilkelerimden yakınan insanları dinlediğimde uyanıklığımın aslını kavradım ve beni o leziz düşlere, tatlı hayallere teslim olanlardan olmadığımı, aksine hayatın, etraflarını atik kurtlar ve şarkı söyleyen bülbüllerin sardığı ve çiçekler dikilmiş dar yollara sürdüğü o yalnız kalanlardan olduğumu anladım.
"Uyumamak beni yıldızlara yaklaştırıyor." diyerek onun yanında sabahlıyor, ona "Kanda bir koku, gözyaşında bir tatlılık vardır." diyerek kanım ve gözyaşımla onu suluyordum.