Ruhunda sükunete kavuşmak ve mutlu olmak isteyen insanlar inanmalı ve iman etmelidir ama hakikatin peşindeki insanlar için huzurundan vazgeçip yaşamlarını bu sorgulamaya adamak zorundadır .
Tanrı ezeli ilmiyle herşeyi biliyorsa bizi neden yarattı ?
Düşünün bir öğretmen bir sınav yapıyor ve bu sınavda hangi öğrencilerin başarılı hangisinin de başarısız olduğunu bildiği halde bir sınav yapıyor.
Ne anlamı kaldı ?
Nihayetinde öğretmen de Tanrı da sonuçları biliyor .