Arkadaşlar vaka sayısı artarsa ekonomik olarak halkımız sıkıntılı süreçler geçirecektir. Harcamalarıniza dikkat edin. Küresel çapta bir ekonomik durgunluk yaşanabilir. Bugün gittiğim bir kaç markette makarnanın olmayışı dikkatimi çekti. Cafeler , kahveler kapalı. Bankalar müşterileri kapının dışında bekletiyor , halk pazarları girişlerinde dezenfekte personeli bekliyor , ülke olarak yavaştan evlerimize çekilmeye başladık. Umarım devam eder en az kayıpla atlatırız.