DATLUM

DATLUM
@XIMISTA
Hepimiz bir an için yaşıyoruz.
ACİLLL!
Abi bak reşit olsaydım verirdim Nolurrr acil kan bağışı Tanıdığım olmasını geçtim O küçük kız lan ölmeye mahkum yatıyo şuan Lütfenn (0 rh negatif )