Şulee

Şulee
@XPesimist
Muallime
Boşlukta
24 Kasım
67 okur puanı
Mart 2022 tarihinde katıldı
Denediysen ve olmadıysa, çabaladıysan ve başaramadıysan, eline bir kova alıp serptiysen yangın yerine belki söner diye, bir güneşi kucaklayıp koyabildiysen karanlığının çaprazına olmadıysa yine de, çok da üzülme. Yorgunluğu güzeldir çünkü, ''içim rahat'' diyebilmenin..
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
“Gün geliyor ; hiç tahmin etmediğin şeyler oluyor . Hiç ummadığın hayaller gerçekleşiyor. Asla geçmeyecek sandığın hüzünler geçiyor.. Zaman çok tuhaf bir kavram,yalnızca mevsimler değişmiyor, sadece meyveler olgunlaşmıyor ya da bir tek vakit geçmiyor.. Zamanla duygular da değişiyor, insan da olgunlaşıyor,acılar geçiyor.. Zaman bana çok şey öğretti! Fakat en güzeli sabretmekti. Çünkü yalnızca bu şekilde biraz geriye çekilip her şeye etraflıca bakabiliyor insan.. Sadece sakin bir ruhla düşünerek doğruları görebiliyorsun.. Aradan yeterince zaman geçtikten sonra daha iyi anlıyorsun her şeyi.. Bazı savaşları boşuna vermişsin.. Bazı durumlara boşuna katlanmışsın ve bazı insanları iyi ki kaybetmişsin.. Yani üstesinden gelemiyorsanız zamana bırakın efendim halleder.”
“Kendimi uzun uzun anlatmak ve susmak arasında gidip geliyorum çoğu zaman. Hiçbir zaman hissettiklerimi tam anlamıyla anlatamayacağımı, anlatsam da anlaşılmayacağımı bildiğimden susmayı tercih ediyorum.”
Bazı hatalar yapılmalı, bazı pişmanlıklar yaşanmalı, bazı insanlarla aran açılmalı, bazı yollar ve kapılar kapanmalı çünkü hayat daralmadan genişlemez, yol tıkanmadan açılmaz, bazı şeyler kalpte ağırlaşmadan dinmez, hüzün duymadan huzur bulunmaz.
Hayır diyemediklerinin bedelidir hayatın tüm olmazları. uğruna savaştıklarının kaybedeni sen olunca anlıyorsun yorulduğunu. merhametini esirgemediklerinin acımasız oluşlarıyla yüzleştiğinde hissediyorsun üzüldüğünü. sonrasında kendine küsüyorsun öylece hiçsiz,öylece hissiz…