kapıdaki hıyar beni içeri almaz da ondan ...
neden almaz ? . şeklimi beğenmez almaz, hareketlerimi beğenmez almaz , konuşmamı beğenmez almaz
egzozcu bu der... S** çeker ! .
farz-ı misal içeri girdik diyelim. o zaman ne olacak !? .
sizin yaptığınız gibi, sizin baktığınız gibi
benden öküz öküzler bana dik dik bakar...
bu hayvan da nereden çıktı ?
ne güzel eğleniyorduk...ne güzel dalgamıza bakıyorduk... ne güzel oturuyorduk demezler mi ?? !!.
derler... demediniz mi lan??!!!
dediniz....
neyse nerde kalmıştık ?.
Camdan dışarı bakarken hayatının daha farklı olmasını diledi. Birkaç saniye hayaller dünyasına dalıp sonra hemen kendine geldi. Kendi yolunu kendi seçmişti, başkası değil.