Kewê

Miran'ın gözlerinin içine baktı. O an ikisi de, kargaşadan çaldıkları, çalabilecekleri zamanlara tutunmaya çalışacaklarını anlıyordu. Miran da uzun uzun Sin'in gözlerine baktı, "Görüşmek üzere," dedi Sin. '"Mutlaka görüşeceğiz," dedi Miran gülümseyerek.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yağmur yağıyor Miran," "Gidelim Sin. Yağmur siler tüm izlerimizi, inan bana."
Hem özgürlüğü savunacaksın, bunun için bütün sevdiklerini kaybetmeyi göze alacaksın, hem de birilerine ait olacak, birileri sana sahiplik yapacaktı. Bu özgürlüğün ruhuna tersti.
Sayfa 101·Kitabı okudu
Gözyaşlarına anlam verenlerin yanında, döktüğün gözyaşının değeri olur.
Gözlerinin sıcaklığında bir ömür boyu ısınabilirim Sîn ....
Sayfa 91·Kitabı okudu