Xingilokk

Xingilokk
@Xingilok
Mantıklı ama başkalarına..
Terkedilmenin verdiği o dalgınlık ve yalnızlık hissi..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir yere ait olmamak olamamak.. tam aidimm derken bir telefon ve aslında ona da ait olmadığını acı bir gerçek gibi yüzüne doğru darbe alırsın.. keşke dersin ama keşkelere yer yok burda ne yaşadıysan onunla öleceksin.. ve senin beni istemenin aslında kısa bir zevk olduğunu anladığım yaştayım..
Derin bir hissizlik ve yalnızlık nasıl bir şey tarif edemem ama fonda farsça bir parça parmaklarımın arasında külü dökülmek üzere olan sigara elimde bomboş umutlar istekler arzular..
Bazı anlar kalabalıktır ama içiniz yapayalnızdır biri içten “nasılsın’ dese o kahkahaların içinde hıçkıra hıçkıra ağlayacaksın..
Uykusuz gecelerin hesabını kimlere sorayım.?