"Bir Yaradan, bir Tanrı var," dedi Monre Cristo, "bunun kantı da sen umutsuzca can çekişip Tanrı'yı inkar ederken, benim senin karşında zengin, mutlu, sağlıklı bir şekilde, inanmamaya çalıştığın ama yüreğinin derinliklerinde inandığın Tanrı'nın karşısında ellerimi birleştirerek ayakta durmam. "
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hamlet'in dediği gibi, bazen en derinlere gömülü şeylerin gürültüsü topraktan çıkar ve Saman Alevi gibi havada çılgınca dolaşır ama bunlar bir anlığına kafa karıştırmak için etrafı aydınlatan alevlerdir.
"Mösyö," dedi Kontes on dakikalık sessiz bir gezintinin ardından, "çok şey gördüğünüz, çok yolculuk ettiğiniz, çok acı çektiğiniz doğru mu?"
"Evet çok acı çektim Madam."
"Ama şimdi mutlusunuz, değil mi?"
"Kuşkusuz," diye yanıtladık Kont, "çünkü kimse yakındığıma tanık olmuyor."