BAYEGOİST

BAYEGOİST
@XxabdullahxX
03:36━━━●───── 05:59 ⇆ㅤ◁ㅤ❚❚ㅤ▷... Beklemek kaybetmenin yarısıymış, ben her şeyimi beklerken kaybettim... ')
.....
....
....
...., 5 Ocak
141 okur puanı
Kasım 2020 tarihinde katıldı
BEGENI+RT PLSS
BURCLARA GORE KAPAK SOZLER SENIN BURCUN NE ¿? Akrep: Ara sıra kullan o beynini yan etkisi yok İkizler: Şu andan itibaren alttan alma devri bitmiştir incittiginiz yerden incinirsiniz Balık: Aslinda ben seni oldugun gibi kabul ederimde "sen olmamişsin" sorun orda Oğlak : Gozumde degeri kucuk insanlarla buyuk hesaplarim olmaz Koç :Her şeyi bilmene gerek yok haddini bil yeter Kova : El ustunde tuttum anlamadin ayaklar altinda rahatsin sen oyle kal Boğa : Yalanim yok hâlâ aklimdasin gereksiz şeyleri kafamdan çikaramiyorum Aslan : Okey taşı gibisin elden gidiyorsun haberin yok Yengeç : Bazilari iyi bir lafi hak etmek icin cok emek veriyor emege saygi duyuyorum Terazi : Sana karakteei anlatirdim ama kaybettigin seyi dinlemek agir gelir sana Başak : Adini sifre yapsam yetersiz karakter dicek hâlâ konuşuyosun Yay : Her gece resmine bakmadan uyuyamiyorum illa tukurucem
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
@relaxbitch benimle olurmusun prinses ❤
BILDIRELIM LUTFEN! 🙏
Gönderi kullanım dışı
RT&BEĞENİ PLS
Allah insana iki ayak verir yürü diye İki el verir tut diye , iki göz verir gör diye , iki kulak verir duy diye Ama neden bir tane kalp verir biliyor musun ?, Git öbürünü bul diye ...♡ ~METİN ŞENTÜRK~
Aşk