Yazarımız, Eski Ahit ve Yeni Ahit’teki mevzuları bir bir ele alıyor ve çelişkileri ayrıntılı bir şekilde ortaya döküyor. Kitaplardaki benzer konuların anlatımlarını yan yana koyup tutarsızlıkları tespit ediyor.
Tevrat ve İncil’i hiç okumayan biri, okurken konuları anlamadığı için sıkılıp ‘tamam ben anlayacağımı anladım kitabı bitirmeme gerek yok’ diyebilir. O yüzden en azından genel bir bilgisi olsa daha iyi anlayabilir. Ya da ağırdan alıp bizzat Kitab-ı Mukaddes’i açıp bahsi geçen konuyu okuyarak kendi incelemesini yapabilir.
Güzel bir inceleme kitabı.
Yazarın meydan okuyuşlarında bayıldım.
Tüm uydurma din sistemleri içinde Tanrıyı en çok aşağılayan, insana en yararsızı, insan aklına en uymayan, kendi içinde en çelişkili olan Hıristiyanlık’tır.