Evde, benden uzakta olduğunda neler yaptığını gözümde canlandırabilmek istiyorum. Seni mutfağında yemek yaparken tahayyül etmek istiyorum. Yaşadığın sokağı, mahalle bakkalını. Seni kendime yakın hissedebilmek için kafamın içinde bir resme ihtiyacım var.
-Resim mi?
Bak, yalnızca kısacık gelip baksam? beş dakika bile yeter. Başka bir şey istemiyorum. Kedi gibi gelip, kedi gibi giderim. Kimseye görünmeden. Sadece bir kez. Olur mu?"
Eğer dostluktan bir yudum fazlasını hissedebilseydim, seninle olabilirdi belki. Hadi suratını asma! Olsa nasılsa biterdi, oysa şimdi hep varız birbirimize