Yüsra

Yüsra
⋆ ⋆⭒˚.⋆⋆
Gerçek ise, ekmekten daha gereklidir bizler için.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Azıcık mutluluk herkes için iyi olur. Ama hiç kimse azıcık mutluluk istemez. Ve mutluluk fazla büyük oldu mu, değeri azalır.
Bir insan için öldü derken, biraz fazla acele ediyoruz gibime geliyor. Dudaklar ölür ama sözler yaşar ve sağ kalanların yüreğinde sonsuza dek yaşayacaktır da!..
Yaşamış olmanın verdiği doyum, ölme zorunluluğunu da birlikte getirir..
İnsan istemese de acımasız olmak zorunda. :(