Kitap varoluşçuluk bakış açısı temelinde hayata dair pek çok konuda kısa kısa parçalardan oluşuyor.
Kitabın felsefesi ve hayata dokunuş biçimi gerçekten kişiyi hem düşündürüyor hem de bir hafifleme katıyor.
Yazarın sade ve anlaşılır dilini sevdim.
Her bölümde küçük tavsiye nitelikli cümleler var. Kitabın sonuna doğru benzer tavsiye nitelikli cümlelerin olması biraz sıktı.
Her şeye rağmen kitaplığımda görmekten mutlu olacağım.