Çoğu okur önce yazarın meşhur kitabı olan Kafes’i okuduktan sonra bu kitabı okuduklarını belirtiyor ve Kafes kitabının yazarın bu kitabından daha çok beğeni gördüğü aşikar. Bu kitap yazarın okuduğum ilk kitabıydı ve yazarın kalemin gayet açık ve anlaşılır buldum. Kitap okuma alışkanlığı kazanmak isteyenler için iyi bir kitap olduğunu düşünüyorum çünkü gayet akıcı ve zaten kısa bir kitap olduğu için 1-2 günde bitiyor. Tek bir olay var ve bunun sonuca bağlanması için 183 sayfa okuyorsunuz ama son sayfada da bir sonuca bağlandığını göremiyorsunuz maalesef... Bir sonunu okurun yorumuna bıraktım kitabı daha. Ama konusu gayet güzel, olaylar akıcı ve okuru sıkmıyor. Zaman kaybı olacağını düşünmüyorum ve 17 yaşında iki gencin hayatlarından kısa bir kesiti okumak isterseniz de kesinlikle öneririm.